ملفات ترجمة الحلقات 5-6-7

صباح /مساء الخير

اسفة جدا بسبب التاخير الي بسبب الاختبارات

ترجمة الحلقة الخامسة

ترجمة الحلقة السادسة

ترجمة الحلقة السابعة

مشااهدة ممتعة

~ بواسطة sewar44 في 04/06/2010.

10 تعليقات to “ملفات ترجمة الحلقات 5-6-7”

  1. بجد والله انا مش عارفه اقولك ايه 3 حلقات مره واحده

    انا ما كنتش مصدقه ان المسلسل يترجم ميرسي جداااااا يا جميل

    بس علي فكره ملف ترجمه الحلقه السابعه هو نفسه ملف ترجمه

    الحلقه السادسه يا ريت لو تعديليه وتسلم ايديكي علي المجهود الرائع

    ومنتظره باقي الحلقات من ايديكي

  2. اه فعلا انا لاحظت ان ملف الترجمه هو نفس الحلقه

    السادسه يا ريت لو تعديليه وميرسييييييي جدااا

    علي الترجمه

  3. مشكوره ياقمر على الترجمة
    بس فيه ملاحظة الملف للترجمة الحلقة السادسة هو نفسه السابع

  4. الف الف شكر ..
    فرحت كثير لما شفت ان فريق يترجمه
    لاني من فترة طويله كنت اريد اشوفه
    جاري تحميل الحلقة الأولى =)
    يعطيكم الف عافيه

  5. مجهود واضح يسلمووو والى مزيد من التفدم يارب 🙂

  6. تسلم يدك والله

    كنا ننتظر بفارغ الصبـــر 3>

    الف شكر لكِ ومنتظرين الباقي

  7. الرابط الثالث من الحلقة السادسه مو شغال ياليت لو تعيدي رفعة مع كل الشكر على المجهود الرائع .

  8. سلام عليكم كيفكم
    انا نزلت الحلقة 1 بس الاجزء الول يشتغل ام الاجز23مايشتغل

اترك رد

 
