الحلقة الاولى + الثانية

الحلقة الاولى

تورنيت

ملف الترجمة

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الحلقة الثانية

ملف التورنت

ملف الترجمة

 

 

 

 

~ بواسطة sewar44 في 26/04/2010.

24 تعليق to “الحلقة الاولى + الثانية”

  1. بجد انا مش مصدقه نفسي اخيراااااا المسلسل ده هيترجم

    وبشوف النور والله انا مش عارفه اشكرك ازاي ويارب كده تكملي

    المسلسل علي خير فايتنج

  2. النا كان عندي تعليق بالنسبه للحلقه التانيه انتي حطيتي

    ملف التورنت بدل ملف الترجمه يا ريت لو تعدليه

  3. اخيراااااااا المسلسل بجد انا مش عارفه اقولك

    ايه كلمه شكراا قليله اووووووو عليكي

    ازاي تسلم ايديكي يا قمر علي الترجمه وربنا

    معاكي وتكملي المسلسل

    • العفو لولا

      والله ماتتصورو تعليقاتكم

      قد ايش تفرحني وتسعدني

      انا الي المفروض اشكركم

      ان شاءالله تعجبكم الترجمة

      كمسااميدااا

  4. السلام عليكم بجد شكرااااااا جداااااااا ياقمر على مجهودك

    الرائع ده واختيارك للمسلسل انا بجد كنت متحمسه للمسلسل ده

    واخيرا لقيته مترجم ان شاء الله ياجميل تكملى ترجمته على خير

    ونشوف اعمال تانيه من ترجمتك بس انا كان عندى طلب ياريت ياقمر لو

    تنزلى روابط مباشره للحلقات لانى التورنت عندى بطئ جداااااا وشكراااا

    مره تانيه على ترجمتك الرائعه

    • العفو عيوني

      ان شاءالله راح احاول انزلهم

      روابط مباشرة

      كامساميدااا

  5. انا كنت عايز اسال عن موضوع الابلودر اللى مطلوب هل هبقى رافع فقط ولا منتج ورافع وانا على اتم الاستعداد انى اساعدكو وانضم ليكو وانا خبرة فى مجال الابلود بأنتظار الرد مع تمنياتى بالتوفيق

    • اهلين اخوي
      لا ابي احد يرفع الدراما

      على موقع الميديا فاير

      ياريت اذا تقدر ترفعها مقسمة

      وترسلي الروابط انزلها

      وكمسااااميدا

  6. مشكوووووووووووووووووورة
    نبي روابط مباشرة على الميديا فاير ضروري
    التورنت يعقد ما نبيه

  7. يا ليت يكون فيه قسم خاص بسير الحلقات من حيث الترجمة و التدقيق و الرفع حتى ما نزعجك بكثرة أسئلتنا عن موعد نزول الحلقات
    ومشكوووووووووووووورة

  8. خيتو اكيد راح تكملين ترجمتها

    لاني مابي اتحمس واحمل واشوف

    واخر شي مو تكملينها < فيس دمووع

    مشكوره

  9. واااااوووووووو ’’’ وااايد استانست يوووم شفت الحلقتين مترجمه ,, واشكرج ع الترجمه وان شاااءالله توااصليين ليين الاخر ,, ونحن اكييد ويااج انشجعج ,, بس اناااقوول من الافضل لوو تحطين جدول اعمااال ’’ عشاان نعرف سير الترجمه وياااج ,, <<< هذا راي

    واااخر شى اقووولج ,, اجااا اجااا فاااااااااايتنق ^.^

    • العفووو عيوني وتسلمين والله من ناحية جدول سير العمل ان شاالله راح احطة لكم بس قولوا ان شالله جهازي يرجع لي باقدب وقت هههههههه انا خلصت الحلقة الثالثة والرابعة ان شاالله راح احاول انزلها الاربعا او الخميس واذا مانزلت والله سامحوني وعذروني لان شي مو بيدي

  10. وعليكم السلام والرحمه

    واااااااو

    وشو هالدراما واااو كنت متحمسسسه لها بشكل

    ولا كنت متوقعه واحد بالميه إن فيه أحد يمسك ترجمتها ^___^

    وأنتي حققتي هالشئ بجد كومااااااااواااا على تعبك

    ومجهووودك بالترجمه ربي يسعدك

    إن شاء الله بكون من مشجعينك ومتابعينك ^___^

    أفضت مدونتك مفضلتي ^___ّ

    • ترجمتها عشانك انا هههههه اشكرك جدا علي ردك وتشجيعك لي كمساميداااااا

  11. السلام عليكم

    انا اقدر اساعدكم فالفالرفع المباشر على موقع الميديا فاير

    لكن بعد الحلقتين الاولى

    واتمنى اني اقدر اساعدكم

    • والله ياريت ترفعينة من الحلقة الاولى

      يكون احسن واكمل

      كمساميداااا

  12. تسلم ايديكى ياقمر على مجهودك الرائع

    كنت عايزه اسالك امتى راح تنزل الحلقه الثالثه

    لانى بجد متشوقه للاحداث المسلسل باين عليه جامد

    يعطيكى العافيه

    • الله يسلمك عيوني ان شاالله راح احاول الاربعا او الخميس بس ماوعدكم وعد كمساااميدا

  13. ما راح تنزلين الحلقات بروابط مباشرة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  14. شكراً على اعادة رفع ترجمة الحلقة الثانية

اترك رد

 
